Stres numer pewien w pracy chirurga plastycznego

Nie ma znaczenia, azaliż jesteś w praktyce 5 lat czy też 20 lat … Stres nr 1 jak chirurg podatny jest znalezienie solidnego kanału przyciągania pacjentów, na którym jest dozwolone polegać, by skierować nowych pacjentów.
Nic innego nie ma znaczenia. Nie http://www.cwikowski.pl twoje nowe biuro, dziewiczy laser, bądź lewy koordynator.

Jeśli nie masz pacjentów kosmetycznych mówiąc no tak do Ciebie a dając ci pieniądze, jesteś w tarapatach.

Pomyśl o pacjentach kosmetycznych podczas gdy o tlenie. Kiedy masz sztywny napływ pacjentów kosmetycznych, którzy mówią „tak”, oddychasz z łatwością.

W przeciwnym razie, respiracja jest odcięte a nie przeżyjesz długo.

A to zupełnie się nie kończy. Niepokój. Nawet jeżeli masz zarezerwowane terminy, azaliż nie czekasz, aż spadnie pozostały but?

Studnia była na wyczerpaniu, zaś chwilowo jest sucha.

Z DRUGIEJ STRONY…

Kiedy masz pewny architektura przyciągania pacjentów na miejscu, oddychasz spokojnie.

Jeśli Twój architektura składa się spośród wydawania tysięcy dolarów każdego miesiąca na reklamę, owo jest owo http://www.drazyk.pl część planu, wszak nie pełny plan.

Łatwiejszym sposobem jest permisja istniejącym pacjentom, iżby przynieśli Ci nowych pacjentów, w kreatywny sposób.

To nie lecz wciąż w dużej mierze zmniejsza wydatki na reklamę nowych pacjentów, jednak także zwiększa retencji pacjentów, co jest bardzo dobrą rzeczą.

Dlaczego?

Ponieważ poleceni pacjenci mają wyższy wskaźnik konwersji niż „obcy pacjenci internetowi”. Poleceni pacjenci wydają dodatkowo więcej na transakcję oraz są w wyższym stopniu skłonni do powrotu, w takim razie ich pozytyw w całym okresie życia jest w znacznym stopniu większa http://www.pietrusiewicz.pl.

To sprawia, że programy polecania pacjentów są najbardziej opłacalną a lukratywną strategią marketingową, jaką Twoja doświadczenie prawdopodobnie zastosować.

Przy okazji, możesz się mnóstwo wyszkolić patrząc na to, jak inne branże wykorzystują programy poleceń do rozwoju swoich firm. Oto parę z nich:

1. PayPal. Oni słowo w słowo rozdawał darmowe pieniądze, i to działało pięknie dla nich. I owo było zanim social media!
2. Airbnb. Pojedynczy eksploatator w Chinach doprowadził aż do tysięcy zapisów oraz setek rezerwacji w ciągu jednego miesiąca.
3. Uber. Mieli wyjątkową alternatywa prowadzenia wielu programów polecających symultanicznie – zarówno w celu użytkowników, podczas gdy oraz http://www.ograbek.pl dla kierowców.
4. $1,000 tak jak gwoli zwolennika kiedy oraz przyjaciela, spośród kompletnie niezłą listą gwiazd!
5. Amazon Prime. Prawdopodobnie jakiś spośród w największym stopniu usilnie wykorzystywanych programów poleceń w ostatnim czasie.
6. Kiedy pierwsza kierunek Internetu decyduje się pobudzić program polecający, powinno się się temu przyjrzeć.

Oczywiście, nie zamierzasz płacić gotówką w ciągu skierowania pacjentów ze względu na kwestie podziału opłat, atoli nie jest owo powód, żeby zamknąć swój psychika do programu polecającego.

Może nie można płacić za skierowania bezpośrednio, kiedy inne firmy mogą, pomimo tego na http://www.frymus.pl niechybnie jest dozwolone poprawiać swoją praktykę strategicznie i etycznie, więc należy być wyposażonym asertywny umysł.

Program poleceń jest celowym, systematycznym sposobem zachęcania pacjentów aż do polecania cię innym.

Ale nie możesz „mieć nadziei”, iż Twoi obecni pacjenci będą rozpowiadać o Tobie.

Pomiędzy ich gorączkowym harmonogramem pracy i niekończącą się listą obowiązków społecznych a rodzinnych, Twoja tryb marketingowa jest ostatnią rzeczą, o której myślą.

Musisz w takim razie sprawić, aby to oni o niej pomyśleli natomiast sprawić, tak aby proces polecania był dla nich gdy najłatwiejszy, z powodu czemu Twoi lojalni pacjenci staną się największymi zwolennikami Twojej marki.

CO DECYDUJE O DOBRYM PROGRAMIE POLECEŃ?

Aby aplikacja poleceń puder możliwy wpływ na rozbudowa Twojego gabinetu kosmetycznego, muszą być następujące kluczowe elementy:

– Łatwy aż do zrozumienia dla pacjentów
– Prosty w obsłudze dla personelu
– Zniewalający, niemniej jednak opłacalny
– Łatwy do śledzenia wyników
– Zabawny tudzież skoncentrowany na pacjentach, a nie na Tobie