Praktyki odkąd dobrych do świetnych

Kiedy byłem w szkole biznesu, lekturą obowiązkową było „Good owo Great” Jima Collinsa.

Jest owo lektura o zarządzaniu, która wyjaśnia, dlaczego niektóre firmy dokonują skoku odkąd dobrego do wielkiego… i inne nie.

Profesor spędził tygodnie na analizowaniu tej książki spośród nami http://www.dominczak.pl studentami, aliści jest pewien rozdział, kto jest ano apropos naszej branży, iż chciałem się zanim z wami podzielić zaś nazywa się…

Skondensowałem go bardzo, niemniej jednak oto jego sedno:

Dobre do wielkich transformacji nagminnie wyglądają gdy dramatyczne wydarzenia gwoli tych, którzy obserwują z zewnątrz, wszak są no organiczne, kumulujące się procesy wewnątrz, które działają za pośrednictwem długi czas http://www.charzewski.pl.

Oznacza to, że nie było jednego działania definiującego, kampanii reklamowej ewentualnie szczęścia, które zbudowało wielką firmę.

Zamiast tego, dobre natomiast wielkie firmy podążały wewnątrz przewidywalnym wzorcem budowania i przebijania się, kto wymaga wysiłku, ażeby się rozkręcić, podczas gdy ciężkie koło zamachowe; tymczasem jak aktualnie się rozkręci, nabiera rozpędu tudzież trafia w artykuł przełomowy, który staje się nie aż do zatrzymania a przynosi dramatyczne rezultaty bez dodatkowego wysiłku.

Ale większość firm działa wedle innego schematu… pęk zagłady.

Zamiast skupiać impet, starają się zlekceważyć bieg budowania tudzież w tej chwili przeskoczyć do punktu przełomowego, stosując jednorazowe taktyki http://www.sudnik.pl, które dają im natychmiastowe, przecież krótkoterminowe rezultaty.

Zamiast tego, otrzymują rozczarowujące wyniki, bowiem nie udaje im się obronić spójnego kierunku, w takim razie próbują innej krótkoterminowej taktyki, ażeby trwać natychmiastowe rezultaty natomiast z większym natężeniem rozczarowujące wyniki zdarzają się w celu dalszego rozczarowania, zaś obecnie są w pętli zagłady natomiast zmierzają aż do katastrofy.

To samo dzieje się http://www.gierat.pl w praktykach chirurgii plastycznej.

Naiwne względnie przeciętne staż gonią w ciągu krótkoterminowym zyskiem, rzucając czas, finanse i zasoby na wszystkie rodzaje błyszczących obiektów obiecujących świat.

Być przypuszczalnie jest owo interes internetowa przeprojektowanie witryny … ponownie. Lub Google AdWords, które potrzebują budżetu wielu tysięcy dolarów miesięcznie, czy też katalogów, bądź mediów społecznościowych.

Próbują czegoś z wykorzystaniem łysek czy też dwa, nie podoba się wyniki, tedy skaczą z tego do innej strategii obiecując znajdować się świętym Graalem.

Ale w życiu nie pozostają całkiem długo, tak aby otrzymać jakąkolwiek trakcję.

Podobnie jest spośród doborem pacjentów.

Wiele praktyk chodzić po one-hit-wonder pacjenta sprzeciw pacjenta kosmetycznego, który byłby godzien 10x ich początkowej inwestycji, jeżeli pomieścić odwzorowanie w miejscu, ażeby je pielęgnować, ergo dokładnie stają się staż „nieopłaconych ambasadorów sprzedaży.

Tak więc, wracając do koncepcji „od dobrego aż do wielkiego”, oto co robi wprawa odnosząca sukcesy, aby wystawać się wielką:

– Tworzą http://www.kocwin.pl mapę kosmetycznego planu przyciągania, konwersji oraz utrzymania pacjentów.
– Ustalają priorytety w zakresie budżetowania pieniędzy i siły roboczej w kierunku najskuteczniejszych długoterminowych strategii, które sprawdziły się w praktyce.
– Monitorują swoje wyniki oraz dostrajają je na bieżąco.
– Pozostają na kursie tudzież NIE zmieniają kierunku gwoli krótkoterminowych zysków.
– Widzą rezultaty, które bez ustanku się rozwijają.

Mówiąc inaczej, udane staż określają, kim są ich preferowani natomiast w najwyższym stopniu dochodowi pacjenci kosmetyczni; potem określają najlepsze sposoby przyciągnięcia tych pacjentów kosmetycznych do nich. Wiążą się, kształcą natomiast budują zaufanie spośród tym pacjentem przed spotkaniem z nim. Doskonalą doświadczenia pacjenta spośród praktyką od momentu pierwszego telefonu, który wykonują, by umówić się na wizytę, aż do wizyty, konsultacji natomiast dalszych działań. Dają pacjentowi pomiar WOW przed, w trakcie, po ich procedurze. Zachęcają, iż pacjent, żeby powrócić, recenzja, odnoszą się a udzielać na własnych platformach społecznych, przeto inni potencjalni pacjenci odkrywają cię i przejść za pomocą swoje procesy, a oni, zbyt, powrót, recenzja, odnoszą się zaś akcji na społecznych dlatego więcej pacjentów uczynić to samo natomiast ściśle mówiąc potem tudzież w samej rzeczy dalej.

Więc teraz masz przebieg tudzież schemat, który buduje rozpęd, tym samym masz nieugięty pływ pacjentów kosmetycznych na autopilocie.

To w żadnym wypadku nie było ważniejsze niż teraz, aby Twoja biegłość działa gdy porządnie naoliwiona maszyna, która przypadkiem przetrzymać burze konkurencji zaś COVID a co popadnie innego przychodzi na własny sposób.

Skontaktuj się ze mną, o ile mógłbyś skorzystać spośród pomocy w tym zakresie. Pracuję z chirurgami plastycznymi od czasu 20 lat oraz mogę zaoszczędzić Ci bezdno czasu, pieniędzy oraz kłopotów.