Praktyka kosmetyczna, o której mówi się spośród ust do ust
Wszyscy wiemy, iż najlepszym pacjentem jest polecony pacjent. Kiedy przyjaciel mówi drugi przyjaciel, prącie http://www.gesikowski.pl rodziny, lub znajomy o tobie, to jest złoto. Są w tym momencie na dzień dobry sprzedawane na ciebie, nie są ściśle mówiąc wrażliwe na cenę oraz są z większym natężeniem prawdopodobne, tak aby utrzymywać się lojalnym wobec Ciebie.
Word-of-mouth skierowania zwiększy swoje współczynniki zamknięcia, redukcja kosztów marketingu zewnętrznego i rozwijać swoją praktykę.
Ale nie zostawiaj tego przypadkowi. Jasne, dostaniesz parę poleceń odkąd swojej głównej grupy fanów w swojej praktyce, każda doświadczenie je ma, tymczasem chcesz je odkąd każdego szczęśliwego pacjenta – nie lecz wybranych kilku.
Uczyń wypowiedzenie ustne świadectwo z pracy priorytetem w swoim gabinecie, ustaw procesy tudzież włącz te strategie word-of-mouth:
ROZMAWIAJ ZE SWOIMI PACJENTAMI http://www.stepka.pl
Polecenia pochodzą z kontaktów z pacjentami, wskutek którym czują się oni traktowani po pierwsze w charakterze osoby, tudzież wówczas w dalszym ciągu jak pacjenci.
Używaj ich imion i nawiązuj kontakt poglądowy spośród pacjentami. Zadawaj im pytania, a potem pozwól im mówić. Chodzi o to, żeby najsampierw nawiązać z nimi osobistą więź, by wiedzieli, że ci na nich zależy.
Poświęć para minuty na nich jako na osoby. Zapytaj ich o rodzinę, robota czy też cokolwiek innego, co wyda Ci się interesujące na podstawie ich formularza.
Zrelaksują się, otworzą się przed Tobą tudzież opowiedzą więcej o sobie. Możesz dowiedzieć się no tak sporo o danej osobie, jeśli pokażesz, że jesteś nią zainteresowany. I będziesz zadziwiony tym, czego się dowiesz.
Być prawdopodobnie są one członkiem mediów albo są one częścią dużej firmy, która przypuszczalnie użytkować z http://www.gajcy.pl usług jako perk pracownika. Kto wie, tak długo jak nie zapytasz.
Pomyśl o tym w ten sposób. Każdy z nas ma przeciętnie około 250 osób w kręgu wewnętrznym. Obejmuje owo przyjaciół, rodzinę, współpracowników, sąsiadów, itp.
Jeśli jederman spośród twoich pacjentów powiedział na to samo jakiś z ich wewnętrznego kręgu o tobie, że będzie PODWOIĆ wzrost praktyki. Jak owo brzmi?
Pamiętaj, równie myślących ludzi, powiesić wokół spośród innymi podobnie myślących ludzi, w związku z tym chcesz, iżby Twój „preferowany pacjent” donieść swoich przyjaciół aż do Ciebie.
Ale nie bierz tego wewnątrz pewnik. Twoi pacjenci muszą wiedzieć, że chcesz więcej pacjentów takich kiedy oni zaś o ile wysyłają ci swoich przyjaciół, rodzinę oraz kolegów, obiecujesz, iż będziesz się nimi prawidłowo opiekował.
UŻYJ TREŚCI, ABY ROZPRZESTRZENIĆ SŁOWO
Treść jest królem w Internecie, ergo produkuj jej niemało gwoli różnych kanałów medialnych, żeby Twoi pacjenci mogli http://www.franaszek.pl rozdzielać się nią ze swoimi przyjaciółmi, rodziną natomiast zwolennikami.
Na przykład, możesz nagrać konsultację z potencjalnym pacjentem, jaki mówi o liposukcji (oczywiście wewnątrz jego zgodą), i odtąd przekazać go na YouTube tudzież Vimeo.
Podziel owo na małe kawałki oraz prześlij je na Instagram video. Użyj zrzutu ekranu wideo w swoich reklamach banerowych na Facebooku, które klikają do pełnego filmu spośród „Kliknij tutaj, aby zaprojektować bezpłatną konsultację”.
I to nie wszystko. Przepisz konsultację spośród pacjentem a wykorzystaj ją w swoich wpisach na blogu, artykułach oraz informacjach prasowych. Wyślij list elektroniczny z informacją o tym do swojej aktualnej listy pacjentów tudzież dodaj „Podziel się tym spośród przyjacielem”.
Chodzi o to, by wykorzystać pewien element treści w wielu różnych kanałach medialnych, by powiększyć swoją trwanie w sieci.
STOISKO MEDIÓW SPOŁECZNOŚCIOWYCH
Zrób owo zabawne a łatwe gwoli swoich pacjentów, iżby podzielić się tobą spośród przyjaciółmi na portalach społecznościowych.
Zamów niestandardowe popup backdrop z marka wydrukowanym na nim. Mieć owo stoi w rogu swojego gabinetu w pobliżu kasy.
Twoi pacjenci mogą robić zdjęcia z Tobą http://www.siwecki.pl natomiast Twoim personelem tudzież nagrywać wideo z relacją, natomiast po pewnym czasie przekazać je na swoje konta na Facebooku, Instagramie a Snapchacie.
PODZIĘKUJ SWOIM PACJENTOM
Nie bierz poleceń w ciągu pewnik. Chcesz wywalić swoim pacjentom, jednak mało istotny blankiet wygenerowany przy użyciu komputer nie wystarczy.
Pacjenci chcą znajdować się doceniani wewnątrz swoje ufność i uznani w ciągu swoje wsparcie, z tej przyczyny okaż im wdzięczność.
– Niech kadra już do nich zadzwonią, ażeby im podziękować
– Wyślij im osobistą notatkę spośród podziękowaniami od momentu Ciebie
– Zadzwoń aż do nich osobiście, ażeby im podziękować
– Wyślij podarunek spośród wyrazami uznania
Zachowanie, które jest nagradzane, powtarza się, tedy zrób wielką sprawę spośród tego, kiedy nader doceniasz ich polecenie, oraz więcej osób będzie iść w ślad w środku nimi.
Jeszcze lepiej, ustaw bezobsługowy aplikacja nagród, który potwierdza a dziękuje twoim pacjentom w środku pomoc w rozwoju twojej praktyki.
Celem jest, aby uzyskać o mrowie więcej swoich pacjentów dzielących się tobą spośród kimś, kogo znają. Wdrożenie programu skierowania, jednak uczynić owo spośród ostrożnością, tak aby utrzymać się z dala od chwili kłopotów z towarzystw medycznych i ich zasad podziału opłat.
Tak, abyś wiedział, zarządy medyczne mówią, iż nie wolno opłacać komuś, który zachęca inną osobę do posiadania procedury medycznej. Więc nie prawdopodobnie egzystować wymiany pieniędzy w systemie tit-for-tat.