Jak namówić potencjalnego pacjenta aż do zabiegów kosmetycznych

Jak przekonwertować pacjenta kosmetycznego? Konwersja stawki może być frustrujące w dzisiejszym konkurencyjnym świecie. Spędziłeś czas, pieniądze tudzież wysiłek w uzyskaniu potencjalnych pacjentów http://www.laczny.pl przez drzwi, natomiast nazbyt wielu z nich nie zarezerwować z jakiegoś powodu.

Dlaczego nie? Czy owo konkurencja? Czy owo twój marketing? Czy to twój personel?

Czego się nauczyłem, konsultując się w tej branży za pomocą 20 lat tudzież pisząc książkę na ów temat, jest to…

Powodem nr 1, dla którego pacjenci kosmetyczni nie wybierają Ciebie jest to, że nie czują więzi.

Dobra informacja jest taka, że możesz ten trudność wcale łatwo poprawić, tak aby powiększyć swój dzielnik zamykania salonów. http://www.dering.pl

CZEGO TAK NAPRAWDĘ CHCE PACJENT KOSMETYCZNY?

Po pierwsze, zastanów się, co nie inaczej ano kupuje pacjent. Emocjonalnie kupują czas, uznanie, prestiż, eudajmonia tudzież miłość.

Niektórzy powiedzą Ci, że chcą utrzymywać się konkurencyjni na rynku, mieć wygląd lepiej teraz, jak są dopiero co upieczonymi singlami, wybierają się na zjazd klasowy oraz chcą wzbudzić niechęć tuż przy starego chłopaka.

Najważniejsze jest to, iż twój pacjent kosmetyczny chce zgadywać się lepiej – kropka! Wierzą, że zdrowszy aparycja sprawi, że poczują się lepiej we własnej skórze. Teraz muszą nic bardziej błędnego odnaleźć odpowiedniego chirurga, kto im pomoże.

Wiedząc o tym, musisz pochwycić się ich emocjonalnymi pragnieniami, potrzebami http://www.huczko.pl, obawami i rozczarowaniami. Pacjent kosmetyczny kupuje nadzieję – że uzyskasz w sam raz wynik, w sąsiedztwie minimalnym bólu tudzież dyskomforcie, tudzież że jego bytowanie ulegnie poprawie.

Zajmujesz się ergo uczuciami. Pacjent miły dla oczu chce się głowić się wyjątkowy, zrozumiany, ważny, komfortowy, wymowny i szanowany. Chce wiedzieć, że zależy Ci na zanim jak na osobie i że dasz mu to, czego chce.

Oczekują, iż będą traktowani spośród życzliwością oraz szacunkiem i, explicite mówiąc, jeśli nie otrzymają tych ciepłych, rozmytych uczuć odkąd Ciebie a Twojego http://www.janic.pl personelu, pójdą do Twojego konkurenta, jaki potraktuje ich lepiej, tudzież oni zabiorą ze sobą swoich przyjaciół.

ZACZNIJ NAWIĄZYWAĆ KONTAKT Z PACJENTEM JUŻ PRZY PIERWSZEJ ROZMOWIE

Twoi pacjenci chcą się identyfikować z Tobą tudzież Twoim personelem. Jeśli możesz sprawić, że prawdopodobny pacjent poczuje się dobrze, ważny i komfortowy, zaś również uchwycenie jego potrzeb, są one twoje.

Połączenie zaczyna się od chwili budowania rapportu podczas pierwszej pertraktacje telefonicznej z pacjentem w Twoim gabinecie.

Konieczne jest, żeby Twój recepcjonista był przyjazny, optymistyczny, obeznany tudzież przeszkolony w używaniu tonu głosu i strategicznych skryptów, aby „doprowadzić” rozmówcę do zarezerwowania konsultacji z Tobą.

W przeciwnym razie, gdyby nie przypadkiem http://www.suchcicki.pl odbyć z wykorzystaniem recepcjonistę, nigdy nie zamierzają cię spotkać!

Na przykład, recepcjonistka musi się po pierwsze przedstawić, oraz następnie wyszkolić się imienia dzwoniącego, by mogła go używać za pośrednictwem kompletny trwanie trwania rozmowy. Używanie czyjegoś imienia automatycznie tworzy więcej więzi i sprawia, że pacjenci czują się ważniejsi.

Ale recepcjonistka musi znajdować się również wykwalifikowany w zadawaniu konkretnych pytań i uzyskanie odpowiedzi od czasu rozmówcy, jaki przenosi je aż do harmonogramu konsultacji z tobą.

Zadawanie pytań dzwoniącemu, takich jak procedura, którą są zainteresowani, natomiast z kolei rękojmia ich, iż jest to niezmiernie popularna procedura, którą wykonujesz, stawia ich w wyższym stopniu swobodnie.

Twój recepcjonista musi egzystować także doświadczony w proszeniu o konsultację. Dzwoniący nie będzie po prostu darować go do nich.

Na przykład, być wyposażonym recepcjonista konwersji wcześnie, oferując opcja dwóch następnych dni / czasu wizyty, które są w przyszłości dostępne. Jeśli wybiorą jeden, oni idą do przodu.

WIĄZANIE PRZED UMÓWIENIEM SIĘ NA WIZYTĘ

Zbyt niemało czasu pomiędzy tym, kiedy interlokutor dotarł do Ciebie, i tym podczas gdy może Cię odwiedzić jest niebezpieczne. Mogą swobodnie ciągnąć badania swoich konkurentów, którzy mogą umieścić scenariusz rozmówcy lepiej albo pogadać spośród przyjaciółmi, którzy mówią im spośród niego zaś naprawdę dalej.

Wypełnij ten trwanie opóźnienia natomiast utrzymywać się w kontakcie z potencjalnym pacjentem aż do budowania zaufania, podczas gdy oni czekają na ich konsultacji spośród tobą.

Miej strukturę w miejscu, dokąd „kapie” informacji do nich tak, że są podekscytowani o pokazując się spotkać się z tobą osobiście.

Na przykład, jak owszem zarezerwują konsultację, wyślij im pocztą albo cyfrowo poważny paczka informacyjny w celu pacjentów, kto zawiera list odkąd Ciebie natomiast odręczny postscriptum od czasu koordynatora pacjentów, który cieszy się na zebranie z nimi. Dołącz konkretne informacje na materia procedury, którą są zainteresowani, swoje referencje natomiast zdjęcie, biografię biura natomiast personelu, zasady natomiast wskazówki.

Kilka dni później, wyślij im swoje kawałki PR spośród linkiem aż do swojego kanału YouTube, ażeby mogli „zobaczyć” cię jako autorytet.

Kilka dni po tym, wyślij im recenzje oraz świadectwo z pracy od czasu innych pacjentów, którzy kochają swoje wyniki spośród linkami do konta Instagram, ażeby dostrzec zanim / po zdjęciach innych pacjentów zamieścił.

Ta „kampania kroplowa” pomaga pacjentowi zwietrzyć się tak, nieomalże natychmiast Cię poznał tudzież pozycjonuje Cię jako eksperta. W ten strategia pojawiają się one o wiele w wyższym stopniu gotowy, żeby powiedzieć „tak” do Ciebie.