Czy jesteś ustalony na wygraną?

Czy jesteś ustawiony na wygraną? Rozwój praktyki kosmetycznej wynika z jasności, skupienia, dyscypliny i odwagi, ażeby zobaczyć, dokąd są problemy oraz zaradzić je.

Dlaczego? Ponieważ nie można zaradzić tego, czego się nie wie. Nie możesz też żywić http://www.foit.pl głowy w piasek zaś działać tego, co furt robiłeś, albowiem zostaniesz w tyle.

Potrzebna jest tędy brutalna szczerość. Gdzie są Twoje obszary problemowe, które powstrzymują Cię od chwili większej liczby pacjentów zaś zysków? Czy wiesz, bądź lecz zgadujesz?

Czy jesteś pewien, że to jest to, azali jest coś innego, że jest uszkodzony, iż nie wiesz o bądź nie były skłonne aż do rozwiązania?

Dowiedzmy się…

Świetnym miejscem aż do rozpoczęcia jest 9-punktowa ocena, która da Ci jasność, której potrzebujesz, żeby skoncentrować się na tym, co jest najważniejsze w celu Twojej praktyki natomiast Twoich przychodów, ażeby rosły.

Wystarczy kontrować „tak” lub „nie” na poniższe pytania, żeby sprawdzić, azaliż jesteś ustawiony na zwycięstwo:

CZY MASZ PLAN MARKETINGOWY, KTÓRY WYKORZYSTUJE KILKA STRATEGII POZYSKIWANIA PACJENTÓW?

Pacjenci kosmetyczni żyją dzień dzisiejszy na kanałach multimedialnych zaś chcą informacji w taki sposób, w kto chcą.

Niektórzy potencjalni pacjenci chcą rozpoznawać Cię na Facebooku.
Niektórzy chcą dosięgać wzrokiem Twoje zdjęcia oraz filmy na Instagramie.
Niektórzy chcą http://www.cygal.pl spozierać Twój taniec na TikTok – żartując, wszak wejdź wcześniej.
Niektórzy chcą czytać Twoje wpisy na blogu
Większość chce przeczytać o Tobie opinie innych Twoich pacjentów kosmetycznych
Niektórzy chcą przewrócić do góry nogami Twoją stronę internetową z dokładnością do jednego zęba.

Potrzebujesz przeto strategii tworzenia a dystrybucji treści wzdłuż i wszerz tam, gdzie mogą istnieć potencjalni pacjenci, aby przyciągnąć ich uwagę.

CZY JESTEŚ W STANIE ŚLEDZIĆ SKĄD POCHODZĄ TWOI NOWI PACJENCI?

To jest o sporo za drogie, żeby reklamować dzisiaj zaś nie wiedzieć, co działa. Kiedy konsultuję się spośród praktykami, wyciągamy raporty, które mówią nam o źródle skierowania.

Jednak dane te mogą być niedokładne, kiedy dowiadujemy się:

Recepcjonista przenigdy nie zapytał dzwoniącego, w kto podejście dowiedział się o Tobie
Albo recepcjonistka po prostu kliknęła na zupa rozwijane zalążek skierowania, gdyż platforma komputerowy nie pozwolił jej trwać nadal bez wybrania czegoś
Albo chory zostawił puste dyscyplina na formularzu przyjęcia pacjenta tudzież nikt go nie zapytał
Lub pacjent powiedział „internet”, kiedy zapytany za sprawą telefon, przecież potem, jak odwiedza http://www.zdancewicz.pl zaś staje się bardziej komfortowe, płeć nadobna otwiera się, że tak owo był przyjaciel, jaki skierował ją rzeczywiście pani googled ciebie, poszedł do witryny, i potem IG sprawdzić cię

CZY TWÓJ PERSONEL REAGUJE NA NOWE LEADY NATYCHMIAST?

Statystyki pokazują, że 48% biur nie badać na internetowych prowadzi, skoro są one za bardzo zajęci lub nie sądzę, że są one dobrej jakości prowadzi, więc po co wracać sobie głowę
Lub niektórzy załoga praktyki badać dni potem oraz aż do tego czasu ołowiu wzrosła zimna względnie ich konkurenci w tej chwili osiągnęły out
Ktokolwiek podąża w górę w charakterze zwierzchni ma http://www.majtyka.pl przewagę 1st responder, z tej przyczyny trzeba systemu, by skoczyć na tych przewodów natychmiast, gdy są gorące

CZY TWÓJ PERSONEL TELEFONICZNY KONWERTUJE CO NAJMNIEJ 60% ROZMÓWCÓW NA SPOTKANIA?

Doświadczenie telefoniczne przypuszczalny pacjent ma z praktyką jest brane za bardzo nieco w większości praktyk. Pamiętaj, że nowi pacjenci nigdy nie zamierzają się spośród Tobą spotkać, jeżeli nie mogą nie trafić recepcjonistki.

Większość chirurgów spędził fortunę na ich stronie internetowej, aby stanowić postrzegane jak najlepsze, ale nie na tyle na umiejętności telefonicznych ich recepcjonistka, którzy reprezentują je.

Tak więc, potencjalny pacjent sprawdził swoją stronę internetową oraz jest podekscytowany, tak aby scalić się z tobą, natomiast w dalszym ciągu zmienia zdanie, dzwoniąc aż do biura.
Mogli uzyskać automatyczną sekretarkę albo irytujące drewno telefoniczne lub apatyczny recepcjonista, jaki nie przeszkadza złącze z rozmówcą.

Mój agregat a ja robimy mystery shopping od czasu ponad 20 lat tudzież oto, co wiem na pewno… KAŻDA wprawa być może skorzystać z http://www.roclawski.pl pomocy w tym zakresie.

I nic bardziej błędnego dlatego, że przeszkolono ich raz, nie oznacza, że pozostają przeszkoleni. Połączenia muszą być monitorowane, skrypty muszą być przestrzegane i zadłużenia musi istnieć w miejscu, w związku z tym jederman aparat telefoniczny jest obsługiwany profesjonalnie.